EYE - Illuminati
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

EYE - Illuminati

PääsivuPortalHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

EYE on virallisesti lopetettu!

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
yazeer
Admin

Viestien lukumäärä : 61
Ikä : 36
Registration date : 11.04.2007

EYE on virallisesti lopetettu! Empty
ViestiAihe: EYE on virallisesti lopetettu!   EYE on virallisesti lopetettu! Icon_minitimePe Syys 28, 2007 1:10 pm

Nyt se vihdoin tapahtui.

Viimeinenkin EYE:en jäänyt pelaaja on lopettanut, tai eronnut EYE liittoumasta.

En tiedä kuinka moni liittouman entinen jäsen vielä pelaa s1:llä.
Itse ainakin, tällä hetkellä Doomin riveissä, veljeni Che Guevara TGA:ssa.

-----------------------------------------------------------------------

Mikä meni vikaan?

Liittouma oli kovassa nousussa, parhaimmillaan sijalla 93, viikossa nousimme parikinkymmentä sijaa, rekrytoimme lähes sokeasti melkein kenet vain koordinaatteihin katsomatta, tulos oli kaaottinen, pelaajia joka puolella muailmaa pitkien matkojen päässä.
Harvoin kukaan apuakaan pyysi hyökkäysten uhriksi joutuessaan.
Myöhemmin alkoi kakkos serveri jossa jotkut EYE:n jäsenet huomasivat kuinka suureksi hyödyksi hyvin organisoitu liittouma ja toisiaan lähellä olevat pelaajat voivat olla.
Vähitellen pelaajat lopettelivat motivaation puutteen takia, tai yksityiselämänsä takia tai siirtyivät suurempiin liittoumiin, loiston päivinä liittouman hyökkäyslokissa oli näkyvissä vain EYEn suorittamia hyökkäyksiä.
Kesäkuun aikana alkoi tapahtua muutosta, hyökkäysloki vaihui huonomman näköiseksi. Oli paljon enemmän vastaanotettuja hyökkäyksiä.

Liittouma alkoi murenemaan, jossain vaiheessa foorumin ylläpitäjä TheXTCBlade lähti, en nyt syytä muista.
Viralliseti EYE lakkautettiin juhannuksena EYE:n sulautuessa TGA:han, josta itse tosin siirryin parissa päivässä silloiseen AOD:hen entisen EYE:läisen myötävaikutuksesta.

Tämän jälkeen liittoumassa oli enää pelaajia jotka eivät halunneet siirtyä, sekä epäaktiivisia pelaajia, useita "harmaita" joita en jostain syystä ollut potkinut pois. Unohdin myös antaa poistuessani jollekkin liittoumaan jääneelle johtajan oikeudet.
Vähitellen jäsenmäärä väheni epäaktiivisten pelaajien tilien poistona, kunnes juuri lähipäivinä viimeinenkin pelaaja lopetti.

--------------------------------------------------------------------------

Ehdimme liittouman alkuaikoina jopa pelätä sotatilaa entistä Empire-liittoumaa vastaan, joku jäsenemme oli koulussa kuullut Empiren jäseneltä että he ehkä julistavat sodan meitä vastaan, mietimme kuumeisesti mitä teemme asian eteen. Puolustusjoukkoja luonnollisesti nostettiin, eräänä päivänä satuin lueskelemaan s1:n liittoumien esittelyitä, törmäsin liittoumaan joka kertoi suorittavan pieniä palkkasoturi-operaatioita. Minun oli pakko pyytää liittoumalta tiedustelut Empiren johtajan, sekä liittoumaani lähimpänä olleen pelaajan kyliin.
Kummassakaan kylässä ei ollut uskottavia joukkoja, johtajan kylässä oli alle sata falangia, toisessa kylässä oli 9 legioonalaista, minulla on edelleen tiedusteluraportit tallessa.
Vähitellen uhka lieveni kunnes se unohdettiin, eikä sieltä koskaan mitään tullutkaan. Myöhemmin Doomissa ollessani kysäisin entiseltä Empiren johtajalta että oliko huhut paikkansa pitäviä, ei olleet.
He eivät olleet agressiivinen liittouma, tosin muutama pelaaja olisi ollut valmis aloittamaan sodan ketä tahansa vastaan, eli ilmeisesti tästä lähtivät huhut, joku Empiren pelaaja oli vain uhkaillut koulussa Empiren julistavan sodan EYE:ä vastaan ilman johtajiston tietoa.
Takaisin alkuun Siirry alas
spamman
Admin

Viestien lukumäärä : 48
Ikä : 35
Registration date : 25.06.2007

ViestiAihe: Vs: EYE on virallisesti lopetettu!   EYE on virallisesti lopetettu! Icon_minitimePe Syys 28, 2007 6:26 pm

Hyvä kertaus koko EYEn tarinasta.

Minusta oli todella kiva olla liiton Jumbo.. Razz No jaah loppu aikoina aloin kehittymään yhä nopeammin ja paremmin ja jumbo sija meni muihin suihin.

Kiitoksia Yazeerille hyvästä liitosta.
helloween
Admin

Viestien lukumäärä : 170
Ikä : 31

ViestiAihe: Vs: EYE on virallisesti lopetettu!   EYE on virallisesti lopetettu! Icon_minitimeLa Syys 29, 2007 3:25 pm

Liitossa oli todella hyviä tyyppejä, mutta liitto oli kyllä sekaisin Very Happy
Ja mä olin liittoutuman ainoa hevari Smile
spamman
Admin

ViestiAihe: Vs: EYE on virallisesti lopetettu!   EYE on virallisesti lopetettu! Icon_minitimePe Loka 26, 2007 7:05 pm

Vaikka EYE on lopettettu viimein virallisestikkin niin voimmehan me Helloweenin kanssa jatkaa foorumin täyttöä roskapostilla.
Pelaan muuten nykyään tunnuksella nionio, että nyt on paaljon paremmat asemat worldwonderin kanssa, jos vaikkapa pääsis hiukan rakenteleen.

Kukas teistä käyttää kultaa??
spamman
Admin

ViestiAihe: Vs: EYE on virallisesti lopetettu!   EYE on virallisesti lopetettu! Icon_minitimePe Loka 26, 2007 7:11 pm

Mä taidan lopettaa hommat TGA:ssa ja perustaa EYEn uudelleen alkoi vanha suola janottaa. pirat rabbit geek lol!
helloween
Admin

ViestiAihe: Vs: EYE on virallisesti lopetettu!   EYE on virallisesti lopetettu! Icon_minitimeLa Loka 27, 2007 10:40 am

mä käytän ja tee vaa eye : D
spamman
Admin

ViestiAihe: Vs: EYE on virallisesti lopetettu!   EYE on virallisesti lopetettu! Icon_minitimeLa Loka 27, 2007 12:50 pm

no ei ihme helloween, että olet noin hyvä, kun käytät kultaa.. Mä pelaan ilmasta peliä, joten en maksa siitä.. Vanhalla omistajalla jäi 15 kultaa eli käyttöön vaan
yazeer
Admin

Viestien lukumäärä : 61
Ikä : 36

ViestiAihe: Vs: EYE on virallisesti lopetettu!   EYE on virallisesti lopetettu! Icon_minitimeMa Loka 29, 2007 4:53 pm

spamman kirjoitti:
Vaikka EYE on lopettettu viimein virallisestikkin niin voimmehan me Helloweenin kanssa jatkaa foorumin täyttöä roskapostilla.
Pelaan muuten nykyään tunnuksella nionio, että nyt on paaljon paremmat asemat worldwonderin kanssa, jos vaikkapa pääsis hiukan rakenteleen.

Kukas teistä käyttää kultaa??

Siitä vaan. Spämmätkää pois. Very Happy

Ei, en käytä kultaa.
helloween
Admin

ViestiAihe: Vs: EYE on virallisesti lopetettu!   EYE on virallisesti lopetettu! Icon_minitimeKe Marras 07, 2007 5:46 pm

eihän mulla oo ku viljaboosti päällä, ei siinä mitään 5000 asukkaan eroja tule jos vähän käyttää Smile
spamman
Admin

ViestiAihe: Vs: EYE on virallisesti lopetettu!   EYE on virallisesti lopetettu! Icon_minitimeKe Marras 14, 2007 9:12 pm

helloween kirjoitti:
eihän mulla oo ku viljaboosti päällä, ei siinä mitään 5000 asukkaan eroja tule jos vähän käyttää Smile

Uuskadaadaa kuka täällä määrää? senkin sinä tiedät.
helloween
Admin

ViestiAihe: Vs: EYE on virallisesti lopetettu!   EYE on virallisesti lopetettu! Icon_minitimeMa Marras 19, 2007 8:14 am

asdasdasd
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: EYE on virallisesti lopetettu!   EYE on virallisesti lopetettu! Icon_minitime

EYE on virallisesti lopetettu!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
EYE - Illuminati :: Yleinen :: Taverna-
Siirry: