EYE - Illuminati
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

EYE - Illuminati

PääsivuPortalHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

Urban dead

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Raiden

Raiden

Viestien lukumäärä : 14
Ikä : 35
Registration date : 11.04.2007

Urban dead Empty
ViestiAihe: Urban dead   Urban dead Icon_minitimeTo Huhti 26, 2007 12:49 pm

tollasta tullu sillon tällön pelailtua,pelaako kukaan muu? ei se mikään travianin veroinen ole mutta käy paremman puutteessa,pelin idea on yksin kertainen,maltonin kaupungissa sattuu legendaarinen "kuolleet kävelevät" sydeemi ja eloonjääneet yrittävät parhaansa mukaan selvitä zombien täyttämässä maltonissa,pelissä voi olla eloon jäänyt tai zombie,kuolemalla ja henkiiherätyksellä puoltansa voi kätevästi vaihtaa jollei enää jaksa toista puolta,pelin toimii hivenen huonosti tällä hetkelle (kiitos idiootin tekijän´joka fiksuna teki zombien päihittämisestä puoli mahdotonta) pelin valitettava heikko puoli on se että kun tapat zombin ei mene kauaa kun se jo nousee uudestaan ja alkaa takoa turva talon ovea,ihmisillä ei ole näin helppoa,joutuu turhan usein odottamaan useita tunteja että joku vaivautuu herättämään eloon,erilaiset ryhmät,nii elävien kuin kuolleidenkin puolella koordinooivat oparaatioita ympäri kaupunkia,zombeilla on vähän väliä tapana kokoontua useiden satojen,mahdollisesti jopa tuhansien joukkoihin ja alkaa järjeltelmällisesti kaupingin osa kerrallaan tuhota kaikkea tielleen osuvaa.

miten hitossa mää sain tämmösen jutun kirjotettua . . . tarvis varmaan munki keksiä jotain tekemistä . . . menkää te pelaan traviania ja urban deadiä,mä lähen ulos,se on morjens
Takaisin alkuun Siirry alas
Lobadi
Admin
Lobadi

Viestien lukumäärä : 70
Ikä : 37

Urban dead Empty
ViestiAihe: Vs: Urban dead   Urban dead Icon_minitimeTo Huhti 26, 2007 1:44 pm

Helloween kertoi pari päivää sit pelistä minulle ja olen suuri "zombie kauhu seikkaulu pelien fani" ollut jo 6 luokasta lähtien. tuo peli on erittäin mielenkiintoinen vaikka viellä vissii onki tekijöiden mukaa hieman "beta" versio mutta toimii ja hyvin...

olen nimellä yllätys yllätys, Lobadi. täl hetkel olen pimbank seudul...
helloween
Admin

Viestien lukumäärä : 170
Ikä : 31

Urban dead Empty
ViestiAihe: Vs: Urban dead   Urban dead Icon_minitimeTo Huhti 26, 2007 3:14 pm

Kiva yhteensattuma Very Happy Very Happy
Raiden

Raiden

Viestien lukumäärä : 14
Ikä : 35

Urban dead Empty
ViestiAihe: Vs: Urban dead   Urban dead Icon_minitimeTo Huhti 26, 2007 6:54 pm

itseki hillun naapuristossa,voisin tolla kirveellä tervehtiä sua jos satun näkeen . . .
Sponsored content

Urban dead Empty
ViestiAihe: Vs: Urban dead   Urban dead Icon_minitime

Urban dead
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
EYE - Illuminati :: Yleinen :: Tunkio-
Siirry: